探險之旅

::::::星期日::::::七月二十九日::::::

出了院已經個多星期了,有得放監當然開心呀,但傳來的不是一個好消息,今次換血 幹的結果不太好,仍然有壞細胞,基本上連教授都未諗到下一步可以點,情況沒有好 轉,撐不到多久。但我相信,每日開心的話,好細胞自然會強壯,然後去吃掉唔好既 細胞。而且西醫唔得,話唔定中醫可以呢,我唔可以絕望,只要有希望,我一定可以 好得返,我願意相信所有奇蹟,我知我會好長命,我仲可以返學讀書。

所有的痛苦都變得微不足道,因為希望。

失去自由的同時亦明白自由的可貴。

前幾日爸爸答應我用綿羊仔車我遊車河,早上我追問爸爸係唔係真架,佢就答應我當 晚收工番黎食完飯同我遊一轉飛鵝山。成日都好緊張,左等右等,等到九點幾十點, 媽咪都收工番到黎嚕,都唔見爸爸番黎,以為都無著落既時侯,爸爸就打電話叫我落 樓喇。

嘻,有街去,我當然肯乖乖咁戴番個口罩喇,橫掂都係戴住個頭盔,都唔覺眼喇。

在車上,爸爸問我想去邊,我大聲咁答「梗係飛鵝山喇!」,嘻,因為我未試過夜麻 麻坐車上無街燈既山嘛,咁刺激!點可以唔試下呀!

然後我地經過彩虹村,向飛鵝山進發。懷著緊張既心情,綿羊仔走過山腳既一些高尚 住宅,只有屋內昏昏沉沉既燈光、同暗暗既街燈照著馬路,氣氛開始變得陰沉,原先 興奮探險既心態唔見晒,淨係覺得好驚,上山既又黑又窄,唉...唔知會唔會番唔到屋 企呢...但勢成騎虎,無理由而家話唔去架嘛,算喇...又唔會死既,最多驚餐飽,去喇 !

綿羊仔駛過住宅後就開始進入山路,由雙線雙程路轉為單線單程路,上山既路一盞街 燈都無,呀!好驚呀!真係好黑,伸手不見五指呀!頂唔順喇!好想叫爸爸調頭,但 而家已經係單程路,而且咁黑,調頭既話好危險,隨時俾後面既車一野轟到飛落山都似。嗚嗚...耶穌、觀世音,我唔想響日記寫鬼故呀,唔該你唔好整d野飄過呀。我一 驚就會大聲唱歌壯膽,好,就唱千fa喇,不過一路唱一路震,唱到好似鬼叫咁,都係唔好唱喇。唯有抓緊爸爸既膊頭,合上眼算。但又忍唔住不時張開眼左望右望,綿羊仔開左低燈之後 ,能見度只有三米,所以唔可以行得太急,唔係轉唔切彎就番唔到吉場喇,定左落黎 之後我又望下後面,哇...後面係黑色一片,乜都見唔到架。「嗚嗚」聲既風聲,令氣 氛更加鬼秘,前面又恐佈,後面又恐佈,左邊右邊係d樹樹,好似一個一個人企響度咁 ,仲恐佈,唯有向上望,望下個天,哇...星星呀、星星呀,月光呀、月光呀,其實係引開自己既注意力。車愈上愈高,愈高愈凍,愈凍愈驚...

雖然驚,但我偶然會留意到有車泊在路邊,有架仲遮實晒d窗,哦...試避震...(滴汗) 咦?前面有光呀,爸爸話係前面架車既燈光,呼...總算有d人氣,當追到前面架車既時 ,原來已經不知不覺上到山頂喇,本來我叫爸爸唔好停車架,因為我驚有賊,但山頂好 多人呀,十幾架車,好多人都落車企響度睇風景、吹吹風。我都企左一陣呀,因為呢度既風景真係好靚,可惜相機影唔到當晚咁靚既風景,呢幅畫唯有留響心入面。

落山既時侯唔再覺得驚嚕,因為呢邊有街燈,而且向住維多利亞港,好光呢。我仲伸開 原本扶住爸爸的兩隻手,「我飛緊呀!」,然後一邊飛落山,一邊開心地笑,嘻嘻,落 到山兩隻翼都有d累。

我地飛左去西貢的井欄樹,之後爸爸問我仲探唔探險,我想上多次飛鵝山,因為上過一 次唔驚lu,但時間關係,我地都係去左安達臣道,即係石礦場,哇...我去過一次,果個 石山好大好高架,唔知夜晚去係點既呢。d路凹凸不平,坐四個輪都好d,但今次坐綿羊 仔,好似坐緊海洋公園既越礦飛車咁,而呢度又係無街燈架,好刺激呀。我淨係掛住左 望右望,都無留意前面原來有一大班狗呀!經過佢地隔離果時,有一次仲想撲上黎咁, 當時果段路又好崎嶇,開唔到快,我即刻縮腳,好彩無咬到,跟住佢地仲追上黎,哇哇 哇,我望住嚇到眼到凸,好彩追左一陣就無追嚕...雖然我既探險之旅只不過係個多鐘, 但已經足夠我不停講俾朋友知,呼~~總算有驚無險喇。好期待下一次呢。

 

好驚呢

::::::星期一::::::七月三十日::::::

前兩日去完飛鵝山,實在興奮死了,所以有期待下一次呢,不過爸爸夜晚先放工,夜麻麻好難去得遠架喎,而且我覺得日頭的風景比夜晚的靚呢,雖然夜晚比較清涼,但我寧願曬曬太陽,流得一身汗呢。

Nathya 今日打電話吹水,我梗係捉住佢勁講飛鵝山的刺激遭遇喇,講開原來佢有個朋友又係駕車上飛鵝山玩,落山時因為山路太急太彎,轉唔切呔,直衝碌左落山,好彩個人無事,事後幾日佢同朋友打算爬番落山,響架車度執番d有用既野,點知竟然見到自己架車剛剛好跌正另一架車上面,仲要位置一模一樣,而底下架車已經生晒銹 ,嚇到佢地乜都無執就走左。之後佢地查番原來年幾之前有人響同一位置發生車禍, 但車主和乘客都救不了...

好驚呢好驚呢,嘻,Nathya 話聽日帶我去遊車河呀,佢無車架,不過佢有個柴可夫司基男朋友,呵~~咁我就唔客氣,做一日電燈膽嚕。終於可以和朋友去玩,唔洗次次都係同屋企人呢, 同朋友一齊可以...玩呢樣玩果樣,發顛都得呢,好期待呀,不過Nathya 成日甩人底 既,真係要聽日先知有無得去嚕。

附上一張飛鵝山基維爾營地一帶的相片,假日很多人上到山頂玩搖控飛雞,而且滿山也長滿了野生百合花,很大朵很飄亮的,如果不是沒公德心的採花賊,硬要把她們帶回家來凋謝,這裡的百合花一定更多更多,希望這麼一寫,不會又製做多一個採花賊吧。

 

完美的一天

::::::星期二::::::七月三十一日::::::

好眼訓呢,今日一早就要起身喇,要去太古城睇中醫嘛,其實次次見醫師都無乜野講既,不過講好笑,有日susuky 打話我知,原來佢賣衫間舖頭個老闆娘個男朋友係醫師個仔喎,呵~~世界真係細呢。

睇完中醫之後,例牌動作就梗係行街街喇,太古城有間麵包舖既麵包好好食架,而我平時都會食朱古力忌簾角,麵包用朱古力舖面,再包住凍凍既忌簾,忌簾唔太甜,食落既感覺好似雪一樣,好幸福呢。

之後我地行左一陣超級市場同文具部,發現原來有一種小食係附送一隻爆炸豆(狗)架仲可以換頭髮呢,呀...好想買呀,不過淨番兩個好樣衰既款,所以都係...除左睇公仔會令我發癲之外,行文具部都會令我有輕度失控,呵~~女仔嘛,見到卡哇伊既精品就忍唔住好想擁有,不過我又唔係讀緊書,又唔鐘意寫信...睇到好多野都唯有左手捉住右手,阻止自己,我見到一個彩虹筆袋呀,好靚架,但屋企未用既筆袋都有幾個,唉...結果最大收鑊就係買左三包膠公仔,可以黐住響個電話後面架,媽咪就揀左鼠鼠,我就揀左傻兔兔(?),我見另外仲有隻熊仔個樣好似momo呢,嘻,我又記得有個朋友仔鐘意momo,好野,又可以買埋嚕。

滿載而歸番屋企,好累呀,nathya話晏d黎接我呢,等下等下訓著左呢。我地四點幾出發,司機當然係nathya既廿四孝男朋友喇,咁司雞隔離就當然係司雞夫人nathya姐喇,後 座就係一隻超巨型既Jacob Cat公仔(感謝小魔提供貓名),係大到驚嚇既程度, 佢仲坐住響小Jacob Cat公仔紙巾盒上面(扁左)。結果我就係咁同隻死肥貓一齊坐左響後座,我坐左佢一半位,佢梗係眼超超望住我喇,再望掟你出車。

我地沿葵涌、大窩口、荃灣,上左大帽山。上山既路都幾彎架,通常男仔響呢個情況 下都一定會開~快~車,唉....我呀哥係其中一個,俾著佢一定以為自己係鄭伊健坐住 架skyline ,好彩今次前面有架大貨車頂住,所以...開得都幾慢下。我地響山腰一個觀景台落車睇風景,呢度好高,仲可以望到深圳呢。嘻,其實睇風景都係次要,我最希望見到既係.....牛,唔知點解呢,馬騮我又唔係真係咁鐘意睇喎,可能太易睇到喇,但牛響香港都算少見喇,而且牛真係好可愛呢。上山途中竟然真係俾我見到有隻牛響路邊呀,仲係超級大牛呢,呵~~開心死,真係想走過去攬住佢>_<"

落山既時侯前面無大貨車lu,司雞哥哥即刻伊健上身咁,就算我縛好安全帶,依然都覺得好唔安全,一個急彎我就飛左過去右邊壓住隻肥貓,再一個急彎又變成個肥貓坐住我,呼~~感覺好似坐緊旺角d通宵小巴咁。

我地響山腳一間叫「恩記」的茶餐廳食野,其實係佢地食,我淨係有睇既份,因為唔食得街外野嘛,nathya叫左一杯「大咸檸吉七」(唔知有無記錯,總之係呢幾個字切埋喇), 係由檸檬、咸甘吉同七喜製成,仲用啤酒杯上,好大杯呢,我見咁騎呢,所以忍唔住 飲左一啖,評價:咁鬼咸,飲完可能仲要叫其他野飲先解到渴,但nathya 一於少理 ,飲得津津有味。佢仲幫佢男朋友叫左一個「七彩飯」,我心諗nathya 唔通同佢男 朋友有仇,聽個名都知呢個飯...大整蠱喇,七彩?唔通係顏料飯?定係d食剩賣剩既 野撈埋一碟呢....睇真....原來呢個飯係招牌飯黎架,仲上過雜誌,所謂既七彩係七樣材料,有午餐肉、紅腸、火腿、太陽蛋(前四樣感覺上幾扼錢)、架喱雞(根本就無雞, 得薯仔)、雞全翼、冬菜牛腩(真係唔明點解冬菜會配牛腩)。

都差不多天黑嚕,下一站去左黃金海岸,哇...聽就聽得多,但今次真係第一次黎,不過,感覺上怪怪的,沙灘望出去對面岸全部都係樓,沙灘又窄,好似響個貨櫃碼頭游水咁,不過比較特別就係,呢度竟然可以眺望赤臘角新雞場,好驚呢。

有條數學題唔係好明,Nathya 同佢男朋友去士多買左一支佳得樂、一支紅豆樂、一 包細珍珍薯片,竟然可以38蚊找數,計黎計去我都計唔到,我諗一定係俾人打劫。 天都黑齊嚕,媽咪又係時侯打黎搵女,原來佢響西九龍中心接爸爸放工,於是我就叫 nathya 響深水步掉低我,嘻,真的充心感謝nathya 兩夫婦俾我做左一日電燈膽。 去到西九龍我又捉住媽咪去行街,哇...好多公仔呢,忍唔住手買左一隻豬仔,係布做架,唔黐塵,所以可以幸免唔洗著太空衣呢。

爸爸車左媽咪番屋企,之後架車要放番響茶果領車場,再用電單車番屋企,哇...綿羊仔我坐得多,但我未試過坐電單車呢,所以跟左爸爸去車。所謂既車場即係藍田近東隧口既政府車場,果度好多市政局既車架,圖書車、垃圾車、淋花車、黑箱車等等都有呢。坐電單車既感覺係...好驚呀,無坐綿羊仔咁穩定,爸爸見我咁興奮,於是又帶我兜左一轉鯉魚門,都總算係習慣左少少喇,但之後再行官塘繞道,真係嚇到我面都青呀,爸爸每次載住我都會開得好慢,但呢次開得好快好快,d風吹到我個口罩都甩左 一邊,仲要拍下拍下咁遮住我隻眼,激鬼氣咪咬實個口罩囉,點知又咬親自己隻手指 ,d風吹到我塊面都變左形嚕,哇....我暈喇,落車仲腳仔軟添呀,呼...總算有驚無險 ,嘻,今日雖然好累,但玩得好開心呢,好耐未試過嚕。

睇左千嬅未<---->呀 咩 昔 日 發 傻<---->跟住又點呀

© 呀呀咩吉場 http://meredith.com.hk