無能的醫管局

::::::星期一::::::八月六日::::::

不知從何時開始,好驚番醫院覆診,我諗大約係三月左右,那時是我第二次復發,每次回去就是等醫生告訴我,我的情況又差了多少,然後四月入院,五月出院,六月第三次復發,六月尾入院,七月尾出院,然後就到今天,每次都好像重複又重複的電視慘劇一樣。

有位血科的高級醫生,竟然用稱呼我為「醫左幾次都醫唔好果個人」,唉...沒同情心的醫生愈黎愈多,好的醫生都不知去了那裡,幸好今天跟我講解的不是這位高級醫生,否則我一定氣得七孔流血。醫生詳細的講解,哥哥的骨髓認唔出癌細胞,所以一直都無排斥,亦無起任何作用,無奈...好像告訴我這大半年的辛苦都是白費的,不過如果當初沒換過骨髓,我也未必捱到今日吧。既然哥哥的骨髓無鬼用,唯有搵街外人的骨髓試試,但只有五千份之一的機會會吻合,所以唔係有人肯捐就一定有用。病了這麼久,我見過很多很多朋友都因為沒有吻合的骨髓而白白等死,很多健康的人都沒想過要去幫助其他人,覺得他們自私,但說實在,如果我沒有病也不會無喇喇去骨髓庫驗血吧。

沒有人會想到自己竟然可以控制另一個陌生人的生死。

我在「尋找非親屬骨髓同意書」上簽名,我同意尋找,因為我唔簽,醫院就會clouse 我的file,當我唔醫。其實簽了也未必會搵到,搵到我又未必會換,即管俾d野佢地做下嚕,咪等佢地un un腳,坐響度就有錢收,仲衰過d雞。

很討厭香港的醫療,雖然說香港居民住院68蚊一日,但提供的藥偏偏是最差的一種,無錢的人用醫院藥,醫好了原來的地方之後,又變成另一個內臟出問題;有錢的人傾家蕩產,賣屋、借貴利、餐餐豉油撈飯的,儲起錢來醫病。在血科,十個有六、七個都試過肺感染,每天要吊一支二千多元的藥水,起碼吊足個幾月先醫得好,十幾萬,試問一個普通家庭點出得起呢d錢。二千幾蚊一日,二千幾蚊夠買一部md機喇,仲要係一日買一部...

兒科病人幾百蚊一件玩具都有人送,時不時又有人去陪他們玩,我不明白為什麼成人病房反而連買一些醫療用品的錢也要自己出。什麼年齡也好,病了也需要關心和照顧 ,也雖要一些人去陪他們玩,去開解他們,難道只有兒童才需要愛護?

現在我最希望自己不要發燒,因為經由急症室入院的話,會送到普通科住上一段日子,那裡什麼病的病人也有,隨時訓響個肺勞病人隔離也說不定。血科病人都是扺抗力低的,因為醫護人院的疏忽,而要吊十幾萬藥水,這些錢俾得值得嗎?血科病人都要小心的護理,弄至現在普通病房的人很討厭我們這類病人,每一個送上普通病房的血科病人都會成為護士和醫生的出氣袋,即使十幾張床都閒置,但也可以被調至訓帆布床、訓冷巷都不是近來的事了,而在入院後才感染的數字亦增加。

如果身体許可,我也希望可以去幫人,可惜會這樣想的人不多,或許真的要病過,才會明白病的痛苦。


 
幸福的薄荷拖肥糖

::::::星期三::::::八月八日::::::

我是單眼皮的,而且眼睛亦不大,所以從來都不是一個靚女。哥哥也是單眼皮的,但每次當佢唔夠訓同唔舒服的時侯,就會變成雙眼皮,好奇怪呢,我都希望可以試下雙眼皮呀,唔知會唔會靚d呢。可能入左院之後晚晚都兩點幾先訓既關係,我竟然變左雙眼皮呀,有時會一隻眼,有時會兩隻都雙眼皮,我仲諗可以騙騙朋友,說我偷偷割了雙眼皮呢,嘻。

人人都話夜晚十一點至兩點係身体最需要休息的時間,好,即管試下搵一晚早少少訓,其實我十二點幾就上床架喇,不過慣左要睇下書先訓,睇完都一點幾嚕。第二日起身,一照鏡連自己都嚇親,哇,點解變左兩隻眼都單眼皮既,捽捽捽~~捽黎捽去都捽唔番做雙眼皮,嗚嗚~~好衰樣呀(其實根本係咁既樣...)。

星期三又要一早起身,當然放榜唔關我事喇,兩年前都仲關關地(其實都唔多關,因為我都唔書既)。今日要去太古城睇中醫呀,唉...睇中醫又無保險賠,出親街都唔可以撘巴士、地鐵,只可以撘的士,野野都過海,撘的士都撘到破產,不過我總比住元朗、新界既病友好一點既...

以前曾經識過一個的士司機,我叫佢林生,平時我地撘番瑪麗醫院大約係160蚊,咁我地次次都係call佢,佢用私家車載我地,就收我地150蚊,平左10蚊,撘左大約三個月之後,點知佢無喇喇話要加番我地價,話私家車d油貴d喎(車~邊鬼個話要你用私家車載我地喎)~10蚊唔係多,不過就係唔順氣嚕,我揮一揮手都截到的士喇,call你黎又要等你。之後有日佢用的士黎車我地,我地咪問佢係唔係可以平番10蚊呀?點知佢又話佢空車黎接我地,又唔肯減喎,你講晒喇。好好彩當時有另一個病友介紹左個的士司機俾我地,原來佢地圍內成班七、八個司機都肯接order架,於是之後每次覆診前後我地都會call佢地,而佢地都會打個八折俾我地。

睇完中醫之後例行動作當然係行太古城喇,嘻,今次又係響panash買麵包呢(唔知有無串錯),次次食麵包都唔厭架,起碼好過無得食嘛,而且咁多款,一日食一款都食成個月呢,嘻。我食左一個蘋果批呀,勁好食呀,又食左少少朱古力扭抆,好脆好好食呢。

之後我地去左吉之島行超級市場呀,嘻,我揀左好多糖諗住拎番醫院請朋友食呢,大人 同細路仔一樣,都係要人"乙水"既。嘻,我拎住一大堆糖傻婆咁笑,好野,搵到有個姐 姐好鐘意食既酸酸糖呀,佢一定好開心呢。

記得n年前有個朋友好鐘意食薄荷拖肥糖架,果種味度我一直都好記得,聽講佢係響馬莎 買架,但我去搵既時侯,售貨員小姐竟然話俾我知,無出過薄荷拖肥糖,朱古力拖肥糖 就有,我唯有買了朱古力的一解相思之苦喇,響幾年後既今日,我竟然無意中響吉之島 搵到一隻薄荷拖肥糖,雖然唔知係唔係當年所食的牌子,但味道也算是十分不錯呢,咬 著咬著,感覺好幸福呀,我竟然可以再吃到薄荷拖肥糖,好像發夢一樣,可惜我只係買 左一包咋,實在要自私一次呢,下次見到又可以買俾朋友吃嚕,讓你也分享到我的幸福。

回程既時侯我地又係call車,係一個姓林的司機車我地,當然此林生不同彼林生喇,呢 個林叔叔好好人架,每次我地都會好多野傾既,多數司機叔叔都係叫我妹妹,但唯獨林 叔叔係叫我「呀芝」,好親切呢。記得我放監(出院)果日係林叔叔黎車我架,佢一寧過 黎一笑,忽然有種超級溫暖的感覺,好似一個親人呢,果一刻都係有想喊既衝動,鼻子 一酸,不過都係忍住,邊個會信我呢種特別的感覺喎,嚇親林叔叔咪弊弊弊。 聽林叔叔講佢今朝早俾一個放榜的學生同媽咪book左成朝去搵學校喎,成朝都係響車 入面睇報紙,好悶呢,之後佢仲話車我遊車河呀,哇哇哇,遊的士河咪好貴,嘻,佢話 唔收錢呢,當陪下佢遊車河喎,嘻,其實我都好想去架,不過又覺得唔好意思喎,話晒 都要油錢架嘛,無理由要佢倒貼既,嘻,不過我已經開心左大半日嚕,男仔約我去遊車 河喎,呵~~~好鐘意林叔叔呀。

 

我的新腳

::::::星期四::::::八月九日::::::

本來今日打算跟爸爸去西九龍中心開工架,順便我又可以行下街呢,不過西九龍中心 有其他節目搞,所以爸爸就可以休息一天。咦咦咦,咁去邊遊車河好呢。

我讀書就唔叻呀,不過就好鐘意睇小說,所以d小說仲多過教科書,書櫃放到滿晒之後 ,唯有左攝一本,右攝一本咁喇,如果有個大書櫃就好喇,咁我就可以將成set既張小 嫻齊齊整整放好喇。咦?近門口仲有幾尺位喎,咦?放左個櫃都仲行得過丫,咦?放 個櫃都幾有書卷味喎(奸笑中),於是就叫媽咪幫我睇下有無d書櫃可以放響果度喇。 媽咪響將軍澳睇中左一個架喇,正好今日爸爸放假,咁咪可以幫媽咪車個櫃番屋企,唔 洗媽咪搬得咁辛苦。

以為今日係坐綿羊仔喇,著靚靚落樓先知...原來爸爸買左架新車呀,咁咪可以載埋媽 咪嚕前果架俾呀哥撞爛左,之後一直都無乜機會出街嚕,因為我唔撘得公車嘛,唉... 無左架車既日子就好似無左對腳咁,邊度都無得去。不過有時有同無都差唔多架喇, 呀哥要車佢d女朋友、朋友嘛,幾時輪到我喎,最好就我自己識開車,咁就鐘意幾時就 幾時去,去邊都得。新呢架車係二手架,灰色,係娘左少少嚕,不過我坐響入面之嘛, 靚唔靚有咩所謂呢,呵~~好鐘意呢對「腳」呀。

我地八點幾到將軍澳厚德村,哇~~吉之島出面有一隻超級大隻既「旋風狼」呀,呢~ 即係賓尼兔、翠兒果堆卡通人物呀,成幾層樓咁高既吹氣公仔,哇!~當堂驚叫,最衰 黑麻麻喇,架車又行得太快,爸爸兜左兩次我都係影唔到,真失敗。淨係影到室內果 隻賓尼兔咋。

我地同媽咪一齊上去吉之島睇櫃,因為媽咪睇左兩日,所以個售貨員都認得媽咪,過黎講「咦...帶埋你仔仔黎睇呀?」

哇...呀嬸你小心講野好喎,望真d,我係短頭髮,但我唔係仔黎架喎,不過都好彩,唔係話帶埋個老公黎,我話「下?我係囡囡黎架喎。」

個呀嬸梗係瘀喇,咪問「點解剪到d頭髮咁短呀?」

我咪話「夏天熱呀。」我都唔知講乜好。媽咪咪話「佢學游水呀。」哇...前後矛盾, 嘿嘿。

結果買左兩個櫃,一個擺底放報紙,另一個放上面放書,yeah。之後我地又去左行超級市場,咦咦咦...睇下有無拖肥糖先,本來都可以慢慢睇,但...愈行愈唔對路,係唔係電費平呢?點解咁鬼凍既,凍到好似入左殮房咁,我淨係跑黎跑去睇,都唔敢停低,我驚我一企響度會變左雪條,咦...呢間都無果隻拖肥糖既。我諗最大收獲係買左十蚊 三包既雪米茲,仲要係芋頭味,正。

仲有一間十蚊店呀,我呢d師奶仔梗係唔會放過執平野既機會喇,我見到有d好靚既尼龍袋 呀,但拎出街又好似好騎尼咁,結果買左一條指甲既...物體,可以率到d指甲閃令令 架,閃到好似搽左指甲油咁架,仲有買左一隻龍蝦...今晚加料。

d雪米茲本來諗住上車食架,但媽咪又話未食飯唔俾食喎,哇...希望唔會溶喇。之後我叫爸爸 車我去順利村果邊,果邊有個攀石場,我想...報名。媽咪梗係反對喇,但我又好有興 趣喎,而且屋企行黎呢度都唔算遠...問左先算喇。哇...去到見到好多人爬緊牆呀,好 有型呀~~原來香港得兩間攀山會架咋,所以想響度爬就要去果兩間報名,咦...咁煩 既,唯有打去再問下喇。我要好好把握時間,去做想做既野,無任何藉口可以再阻止我。

因為爸爸行錯路既關係,我地又行左一次安達臣石礦場,不過今次感覺完全唔同呢, 起碼唔再怕d狗撲上黎咬我,佢唔驚做車下亡魂咩。不過...今次發生左一件靈異事件... 我係坐司機位隔離,而媽咪就係坐後面。車出面小小燈光都無...忽然間,我覺得我左邊 膊頭有d野咁...擰轉頭一望...即時尖叫,呀~~~~~~~~~~~~~~~點解有隻手 架!原來...隻手係媽咪既...暈左...真係嚇到呀媽都唔認得呀...

 

不會放棄

::::::星期五::::::八月十日::::::

上個星期醫院打黎話我知...我搵到骨髓喇,估唔到,有d朋友搵幾年都唔到,然後就 離開左,有d朋友搵成年先至搵到,但我竟然搵左四日就搵到兩個同我骨髓吻合既人 ,據我所知,一個係男人,一個係女人,姑娘仲話一打俾個女人,佢就即刻肯黎驗多次血,好熱心,好令人感動。但我決定唔會再做,有人問我點解要放棄自己?我話,我唔係放棄自己,我只係將自己既生命投資響第二種方法上。無人知道我換左會唔會都係復發,就算 冇復發,但排斥同感染都會有生命危險,我唔覺得值得咁無把握去冒呢個險,我相信西醫醫唔好我,亦總會有其他辨法。

我深信我係會好得番,我又唔係大奸大惡既人,上帝唔會俾一個好人死。而家每一日我都過得好開心,因為我覺得自己唔係一個病人,我唔會咁快死。我相信自己會係一個奇蹟,懷著這個信念,我可以好好撐下去。

其實即使真的要離開,我也不會太不甘心,因為這個病,我失去了許多許多,但就是因為失去過,才明白擁有的可貴。生活的每個小節都變成恩賜。雖然這個病給了我許多限制,但原來站在圈圈內看出面的世界,係咁靚咁可愛架。總括一句,病左之後既我係開心多左。如果我一直都無病,我諗我會係一個蒲天光既老泥妹。

唔換骨髓唔代表我放棄,我是不會放棄的。


因為珍惜,普通的陽光變得美麗。

 

覆診日

::::::星期一::::::八月十三日::::::

今日又要覆診喇,我帶左部md雞,一於扮聾耳陳。我知病友、姑娘、醫生想我換骨髓,都係想我好,但始終辛苦既都係自己,對不起,我拒絕再虐待自己。

姑娘一見到我又問我想點,我咪話唔想做嚕,佢就話而家驚動左個捐贈者,係換就快d換,唔係就唔好再搵果位捐贈者,怕擾騷到人。唉...其實當我知道有兩個人與我的骨髓一樣之後,我就諗到底對方係個咩人黎既呢?會唔會性格上同我有d似既呢?雖然我從來都無見過佢,連佢既名我都唔知,但我地好似血脈相連咁,我地既身體都係流住一樣既骨髓。佢竟然為一個素未謀面既人捐出自己既骨髓,點解佢會對我咁好既?好想寫一封去多謝佢,多謝佢既熱心。

暫時我都唔會考慮換骨髓,隨非我真係有咩冬瓜豆腐一個唔好彩入左廠,迫住要我一定換左先有得出院,咁咪換囉,肉隨針板上。

響覆診果度坐,坐坐下見有個男仔入黎喎,戴住副茶色眼鏡,

第一眼感覺:咦?有靚仔喎。

望真d之後:咦...細舅父黎既...

呵~細舅父真係靚仔到認唔出添(滴汗),舅父今日特登黎陪媽咪同我見醫生,有舅父響度媽咪就無咁驚喇。今次血報告係,所有血球都跌,扺抗力跌到得番零點幾,一個唔該感染左就大鑊,唯一升高左既 係癌細胞,我問醫生唔換癌細胞會點,佢話好快會去一個快樂大家庭,人人都會去,爭在遲或早。我今次無喊,我淨係傻笑,耳仔係聽到,但並無入腦。血小板得番二十粒,一流血的話會唔止血,血色素得七點幾,隨時暈響街度,所以約左聽日輸血。

嘻,今日細舅父開左車黎呀,好野,唔洗俾百幾蚊去撘的士。首先我地落左銅鑼灣接bass 姐姐,最衰銅鑼灣難搵位泊車喇,銅鑼灣廣場第二期有間茶樓d點心好好食架,有好多特色小食佢果度先有架,好恨食呢。

我地入去屯門探三舅父同三舅母,之前去左深井食野先。哇...黎到深井好興奮呀,每次到達未去過既地方時,都會特別開心,好似打開新一期既雜誌咁,好新鮮,但又似曾相識。我地去左陳記飲茶,可能因為人流少,所以點心都唔多新鮮,好似俾人揀到溶溶爛爛咁,唯一令人叫好的就係海鮮窩麵,有好大隻蝦(得兩隻架咋),d湯好鮮甜,正。

三舅父係住建生村對面架,舅父個bb好鬼得意既呢,叫正男,好好聽喔。本來打算去到玩 bb既,但一見到電腦...仲要係上左網,即刻又失控喇,見到自己部電腦都無咁興奮呀 ,因為自己果部乜都裝好晒喇嘛,呵~~我幫舅父單撈左好多軟件呀,裝呢樣裝果樣, 仲要係寬頻,好好玩呀(舅父部電腦真係慘...)。

玩左先算<---->呀 咩 昔 日 發 傻<---->跟住又點呀

 呀呀咩吉場 http://meredith.com.hk