出院十日又要入院嚕

::::::二零零二年二月七日至十日::::::

距離上次出院只有十日,呢十日裡面我除左日日去順利村睇醫生,同埋去左兩日camp之外,我就無做過其他野,但今日我又要入院喇,最近病情似乎愈黎愈控制唔到,唔知我係唔係就黎會死呢...

每一次醫生叫我入院,我都會喊喊喊,然後喊住咁俾人推上病房,今次都係一樣,不過今次比較好既係我可以去番血科病房,梗係喇,臨近新年,d人走得就走,就算有d咩唔舒都盡量唔入院住喇,我算係盡量唔到,迫住要入果一群卦。

血科有兩種房,一種係兩度門,個廁所新d既,一種係得一度門,但度門多數都唔會閂埋,個廁所又窄又舊既,而我今次就係住後面果種。同我同房既係一個老太太,佢住埋今晚都會出院嚕。媽咪去幫我辨理入院既野,院牧ken哥就陪我傾計,我不停問佢人死左之後會點,而佢就用宗教既角度黎話我知,我似乎問錯野喇...好怕聽耶穌。難以控制心中既恐懼,每次入院總會諗「今次會唔會出唔到院?」,我怕死,因為我怕要離開愛我既屋企人同朋友。

我向主診醫生要求番幾個鐘頭屋企,因為我想執d野入notebook,佢一口答應呀,點知唔夠一分鐘佢就入番黎話「你d白血球咁高,出去好易中風架喎,我就唔讚成喇。」,然後又走左去,激死人喇...原來佢仲未睇我個file,所以先咁口輕輕應承喎。今次入黎要落五日化療,然後再睇報告,數數手指,即係落到年三十晚...咦...如果果日早d吊完,我咪可以出去行年宵囉!希望可以出去過埋新年喇,新年流流響醫院,好淒涼喎。

第一次住呢種得一度門既房,因為對住姑娘櫃台,朝頭早一早就好嘈,成日都要吊鹽水同吊化療,所以要不停去廁所,尤其夜晚要去幾次,根本都訓得唔好,個廁所又窄又舊,轉個身都難呀。

雖然今次入院都係有大哭大嚷,但比起上次入院要住普通房,總算係定好多,始終血科床房係熟識既地方,有好多好friend既姑娘、阿姐同病人嘛,而且其實之前出院果十日,響屋企都好辛苦好累,入黎咪當休養下囉。

入院第三日,哥哥幫我買左隻「不速之嚇」,我就諗住同媽咪一齊睇,橫掂隔離床無人,開得大聲d都唔怕嘛。得一度門呢種房無vcd機,所以我地響電腦睇,點知媽咪食食下角仔(新年果d油角呀),突然左邊面腫左喎,哎呀,以前都識過架喇,醫生話係口水線塞左喎,今次係第二次,都無咁驚,而且媽咪一唔食野塊面就慢慢退d腫,不過佢話好肚餓,唔食野唔得喎,咁又係,但一再食番又腫過,佢仲話腫到痛添呀,咁唔得架喎,我咪叫佢拿拿臨落去急症室囉,媽咪都唔知點算好,於是就聽我講落左去嚕。念慈姑娘見媽咪咁,整左個冰袋去俾佢呀,仲請媽咪飲左杯朱古力。好擔心呀,我訓左響度等,等等下就訓著左,起身既時候係五點幾,媽咪都落再去三、四個鐘嚕,都唔打個電話番黎,好擔心呢。過左一陣媽咪番黎,話一直響急症室呆等喎,等左幾個鐘先有得見醫生,媽咪因為怕醫生捉佢入院,佢會黎唔到陪我,所以話俾醫生聽佢以前都試過係咁,係因為口水線塞左...醫生見無咩事就求求其其開d止痛藥俾媽咪,媽咪話無痛,唔要佢d藥,但要求打止消炎針,因為上一次都係咁先無事,但醫生就唔肯,唉...結果等左幾個鐘,乜野都無做到,塊面都等到消晒腫嚕,個醫生淨係叫媽咪只可以食流質野喎...激死。

諗住件事完左可以一齊睇戲,點知媽咪一食野又腫喇,唔得,媽咪決定去旺角睇番上次個醫生,唉...浪費左成日時間,總之唔好貪近睇急症室喇,都廢既。我咪唯有一個人睇「不速之嚇」嚕,好鬼衰架,講野細聲到死,一出恐佈鏡頭就牛咁大聲,嘈得滯嚇親護士長,入黎閂鬼左我度門,到左八點幾媽咪終於正正常常咁番黎,嘻,我再播多一次「不速之嚇」,今次可以一齊睇嚕,我地仲一邊吃旺角既炸魚蛋同炸豆腐添呀,幾歎呀。

病房經理送左盒樂家杏仁餅俾我呀,聽聞係之前陳寶珠買黎淨番架喎,妹姐話我知經理房仲淨番十幾盒添呀。

如是者過左四日,聽日就係年三十晚喇,希望可以請假出去行一行年宵喇                                     。

玩都辛苦過人<---->呀 咩 昔 日 發 傻<---->後面由羊媽媽覆述