黑開有舖癮

::::::十二月十日至十六日::::::

呢個星期只可以用兩個字黎形容----「黑仔」,呀的放假,番印尼兩個星期,救命呀,屋企既野無人做,搞到麻麻又要付責洗衫、摺衫、煮飯、掃地既工作,麻麻咁老,梗係想佢唔洗做,可以歎下架喇,但無辨法...我又幫唔到佢。我懷疑呀的係我既福星,佢一走我就開始倒霉。星期一我本來好精神響度打日記,點知打打下忽然好凍,但凍得有d古怪,為左可以繼續努力打埋我既「西灣遊記」,我就諗住走入房拎條頸巾同著番對襪,一入到房,見到張床,就連晨褸都無除,就咁訓左落去,然後緊緊咁蓋住被,雖然頸巾響床邊,但我凍到唔想郁,淨係縮埋一舊。我心感有d唔妥,知道係有d大鑊野,於是就打俾媽咪,同媽咪講...我好凍呀,媽咪叫我探熱,探熱針響廳喎...收左線之後我就昏昏沉沉咁訓著左喇。麻麻知我唔舒服,就拎左支探熱針俾我,一探...大鑊...三十九度,唉...我即刻繼續訓覺,希望醒左既時候會退燒...我唔想入醫院呀...六、七點,醒左,去媽咪間房又繼續訓,訓到十點左右,自己feel到好似退左燒,個人無咁辛苦喇喎,探熱,三十七度左右,嘻,真係退左燒喎,好開心,開心到走去食紅豆雪條,逃過一劫,連媽咪都話奇怪。

星期二,一心諗住勤勤力力寫game評,唔洗搞到次次都開夜車寫嘛,點知...無端端流鼻血,唉...救命,咪即刻打番醫院book血小板,然後叫呀哥車我番醫院嚕,又會咁邪既,驗血血色素得八,唔多夠血喎,所以聽日又要番黎輸血。四、五點番到屋企,可能d防敏感藥未過,所以仲係好累,於是一覺訓到夜晚十二點幾,醒左,沖完涼又繼續訓,game稿?唯有留番聽日先打喇...

星期三,一早就番到黎醫院喇,平時多數都係輸兩包血,今日輸足三包呀,輸完一定好精神。今晚媽咪約晒d舅父舅母去銅鑼灣打邊爐,原本諗住輸完血一齊去既...點知...輸到第三包發燒,媽咪仲同李醫生講我早兩日響屋企過發過燒,李醫生即刻寫紙要我入院,唉...媽咪...點解你要咁多口同李醫生講呢,李醫生錫我,實要我入院喇。到左七點幾,仲係燒緊三十八度幾,無計,都係要入醫院...但我地血科病人因為成日化療,血管都會比較幼,我試過落到去病房俾果d實習醫生抽血,足足篤左四針先抽到呀......我最怕打針架喇,於是咪嫘姑娘俾我響度抽埋血先落去病房囉,話晒呢度d姑娘都見慣見熟嘛,嗚...不過打針真係好驚...次次都忍唔到喊。


苦中作樂,一二三,笑

血科既病床成日都爆滿,所以唯有入住普通科病房喇,但上次入急症室輸血小板果鑊,得罪左E3個張醫生,如果今次又去番E3,就真係...該死,好彩,上天都待我不薄,我今次係入E2病房,仲難得地分配到一間細房,有埋廁所果種,房入面有一張普通病床,同埋一張帆布床,好運地,我係訓普通病床。上到黎病房,d燒又退左,真係古怪呀,不過入到黎,就算退左燒都起碼住番幾日喇,想走?難喇。 星期四,撞鬼,一起身我竟然見到E3個張醫生響床尾睇緊我dfile,呀...佢唔係淨係響E3做既咩,成間房得我同佢,死喇,佢會唔會殺左我呢,結果都係死番響佢手上,無野好講...跟住佢問我野,我無照答嚕,咦?佢又無乜野喎,唔通佢唔記得左上次堅持出院果個係我?但又無可能丫,一睇紀錄就實知喇,唉...好彩佢無記住...

展翅大使入面有個同學sammy都有網頁架,佢又識flash喎,原本我地約左聽日去尖咀麥記,佢帶部notebook出黎,教我flash動畫,而我就教佢用flash畫公仔,但入左廠咪唯有臨時取消嚕。好想去星期六個義工課程呀,病左之後無得番學,好難得先有機會同差唔多年紀既同學仔上堂架,我真係好想番學,但暫時都無呢個可能,所以我就更加珍惜呢個義工課程,唔知道可唔可以向醫院假呢,上堂兩個鐘...一來一回又兩個鐘....都係請四個鐘之嘛...不過d燒退左又燒番,燒燒下又退番,唔知醫生俾唔俾呢...聽日爹下李醫生先...嘻嘻...

星期五,李醫生朝早十點幾巡房,本來都未起身架,但一聽到佢把聲就好自然彈左起身,咪即刻問佢,我聽日想出去番兩個鐘頭堂,得唔得嚕,哈,李醫生一向都寵我,嘻,一口答應左我,俾我由一點鐘請到五點鐘,總共四個鐘,yeah

星期六,一早就起身喇,畫定眼耳口鼻、換定衫,等放假囉,一點鐘哥哥準時到達接走我,我就約定sammy早少少響文化中心等,可以早d番去課室傾下網頁同flash d野嘛。上個星期我地響行政大樓既課室上堂,今日呢,就會響演藝大樓,即係最大果座,仲要係唔知咩排練室度上喎,哈,好似好正好秘密咁喎,緊張緊張。我同sammy響文化中心入面搵到部升降機可以上去,初初以為搵到喇,但個實Q姐姐話我地知,應該係出左文化中心,響另外一個門口入既,哈,原來個門口響鐘樓果邊架,果然好秘密呀。 我地早左半個鐘頭去到,有d同學都已經番左黎嚕,sammy教左我一d簡單既flash動畫,但...我就覺得好複雜,始終都係記唔到點樣做,同埋太多效果喇,一時間記唔到。有人傳左張紙俾我同sammy簽到,簽完sammy就拎住張紙問後面兩個男同學「你地簽左未呀?」,無反應,果兩個男同學眼神呆滯咁完全無反應,然後sammy又問多一次,佢地都係無反應,咦?死左呀?無理由丫,仲開眼坐響度,sammy唯有傳張簽到紙俾第二個同學嚕,然後我就問sammy「佢地兩個係唔係唔識聽廣東話?」,sammy好正經咁話「唔知呀,可能係火星黎架。」哈,滴汗。就快上堂既時候,有個唔知係男定女,但衣著時髦既同學入左黎喎,死喇,呢d款既女仔通常都串架喎,仲要係靚女添,咁無天理架,點知...佢坐左埋去男仔堆,哦...原來係仔黎既,哈,咁佢戴住帽,又睇唔到個樣,認唔出嘛。

今堂有一個遊戲係兩個人坐響度,面對面互相發問,玩完之後阿sir抽左某幾組問下感受,其中一組就係響火星黎果兩個男仔,當我地既注意力都習中晒響佢地度,佢地都可以唔出聲,唔講野,阿sir叫佢地兩個出去答問題,只有其中一個肯出,佢行出去既時候仲係無表情,上身唔郁,淨係對腳郁咁,哈,有d同學咪稱佢為「瀟洒哥」嚕,另外無出去答問題果個仲衰...我見佢坐響度側側頭、撟住腳,撟住手,成個女仔咁,救命呀...邊個機構推薦佢地兩個做展翅大使架?兩個都自閉既...

上緊堂既時候,我發現班男仔都幾齊心,每當有遲到既同學一入黎,佢地就會十幾個一齊講「有客到...」,然後當遲到既同學要企響門口張台度簽到時,佢地又會講「請留步...」,哈,雖然每一次都打斷左呀sir既說話,搞到呀sir勁無癮,但...真係幾好笑,哈,因為我都係咁幼稚。


原來就快聖誕節嚕

話咁快就上完兩個鐘嚕,我地七個同學仔一齊行,原本諗佢地今次都會去碼頭間麥記度坐,但佢地又反方向行喎,問佢地去邊,又無一個答到我,結果...響唔知去邊既情況下,由文化中心麗晶酒店喜來登酒店重慶→HMV→HMV隔離間麥記,哈,熟路既朋友應該知道,咁樣行真係兜左個圈,同埋...頭先放學隔離已經有一間麥記喇,洗唔洗行咁遠呀...不過佢地唔知我病,都係無心既。當我行到喜來登酒店既時候,我就開始肚痛想嘔...但無奈仲要頂硬上,我諗主要係因為行得太快,同太迫人、空氣唔好引起,行到重慶對出條馬路開始,我就已經痛到出汗,我唯有同響我隔離既同學martin講我胃痛,叫佢就一就我唔好行得咁快,之後martin問我野,我辛苦到淨係答佢「陣間去到麥記坐成我慢慢答你...我而家真係好痛。」,我地兩個行得太慢,另外五個同行既同學已經唔知去左邊,我地估佢地去左麥記,於是咪去搵佢地嚕,間麥記響地庫,落樓梯果時我仲暈...好彩無扑親,一入到去我見到位就衝過去坐,再唔坐底我驚我會暈響個地下度,之後我叫martin去搵左佢地先,而我就一個人坐響度典...死喇...仲想嘔添,martin兜左個圈之後番到黎,話唔見佢地......唔理喇,我叫martin即刻去幫我去拎個袋,因為我想......無奈麥記淨係得...紙袋,撞鬼,見到個紙袋都唔想嘔,大家想像到我如果嘔左落個紙袋到,之後既情況係幾嚇人嘛...其實我好想衝入廁所嘔,但我記得呢間麥記廁所得兩格,而且咁多人排隊,我都無理由打尖霸左一格黎嘔喇,咁又好彩,我真係嘔唔出,係不停反胃作嘔,搞到本來坐我則邊d人都走晒,仲無人敢坐過黎,martin又幫我拎左杯暖水,我辛苦到成身出晒汗,頸巾同褸都要除低先涼番d,唉...大鑊喇,如果因為我呢次請假,響出面出左d咩事,咁下次都唔洗指意有得再請喇。

martin終於聯絡到其他既同學,佢地落到黎見到我唔舒服都手足無措,但sammy知道我有血病,所以明白事態嚴重,佢即刻飛左去櫃台借左支白花油,勁倒勁倒落張紙巾度,果時我幾驚佢要我用黎抹呀,原來佢係俾我拎住聞,哈,但sammy開白花油果時急到連個蓋到一野飛左去,呢個情景令我好鬼warm,覺得sammy對朋友好好,好感動,因為好似都無乜朋友緊張我咁既,可能係佢地覺得我病左好耐都唔死得就即係無事卦。坐左一輪之後呀哥就黎接我喇,今次麻煩左咁多人真係好唔好意思。

呀哥五點半先黎到接我,死喇...我應承左六點番到去架,結果左三個字先番到,我響病房門口咪扮晒跑入去咁,希望d姑娘唔好鬧我囉,哈,好彩又無事喎,我番左病房之後另一個姑娘入黎問我幾時番,我咪答六點...左右嚕,哈。都總算無驚無險喇,番到黎去醫院又無乜事,總算托賴喇。

 

長燒不退

::::::十二月十七日至二十三日::::::

上個星期六去完展翅之後,就俾人迫遷去A2喇,撞鬼嚕,一生人之中,第二次住男病房,男病房入面會有幾間細房仔,細房仔入面既都係女病人,所以起碼唔會轉左轉右都係d呀叔呀伯嚕。呢間房之前係放兩張床既,但床位緊迫,所以放左三張床,迫到可以手拖手訓覺。可憐我一直高燒唔退,都係三十八至三十九度,成日都無乜力同精神,去個廁所都震震震,最想梗係呀媽響身邊喇,可惜媽咪響工展會租左個位,唔擺又唔得,果一刻真係好唔開心,覺得病都好似無人照顧,日日就係眼光光,我又唔捨得叫媽咪買雜誌喎,所以呢,我每日既唯一娛樂就係望住個門口經過既人,左行去右,右行去左,偶然會有個好似陳冠希既病房助理經過,就算係一次bonus,哈,始終望靚仔都係最好睇既。響房出面,隔住四張床加一條走廊有一部細細既電視雞,如果開左又開得大聲的話,都會無咁悶,不過有時無端端俾人熄左,然後就再無人開番嚕。其實住院我好怕人地落晒d窗簾,果種感覺好陰森,又好似俾人困住響間密室入面,好似就快窒息咁。

過左幾日都係燒,條喉仔種唔到有菌,但醫生話如果都係燒既話就要拔喉,下?唔係喇fa,無菌都要拔?入手術室整架喎,無左佢...以後抽血、打藥、輸血、輸血小板就要下下都篤手,我抽血都喊到死喎,而且之前打豆響手背,過一、兩日就會腫,每次打藥仲會痛到上手臂,我而家既情況,一個星期最少輸一、兩次血小板,無左條喉,我怕我會喊乾d眼淚。

除左第一次入醫院會通知好多人之外,之後大大小小入院我都好少會去叫人黎探我,因為到時未必有精神招呼到佢地,雖然佢地有時會話「唔緊要,睇住你訓都得架。」,但我真係唔係好慣俾人睇住訓嚕,廢事我流口水果d樣嚇親人喇。今次我主動叫左念慈姑娘黎探我,因為我有份生日禮物要俾佢,時間關係無包到花紙,係咩?咪就係果對simson爸爸拖鞋嚕,就算真係唔適合佢用,搏到佢一笑都算值得喇,嘻,念慈收到既時候好開心呀,佢話會響護士宿舍度著喎,而佢都帶左好多禮物黎,好似聖旦老人咁,有一隻可以響雞蛋度種植物既小盆栽喇,有林以諾牧師「笑裡的祈禱」既VCD,仲有一大包許願卡仔,嘻,念慈真係一個天使,遇到佢係我福份,我略略講過我想食好立克麥片,之後有一晚佢真係搵到買黎,仲驚我食唔到野,買左個芝士蛋糕俾我,拎左d野俾我之後佢又要趕番上去K20病房開工嚕。

響呢度真係食唔到野,其一係呀媽唔響身邊,唔係話想食乜就食乜,雖然媽咪開工前同收左工都會買野食黎,但朝朝都係腸粉...食到唔想食,夜晚選擇比較多,因為工展會有條食街,乜都有得賣,食得最多係鴻星既雞絲翅,哈,真係魚翅黎架,不過做展覽,所以只賣三十元。

有日下午,有個叫jimmy仔既人打俾我,我記得佢就係上次上堂好似女仔果個,咦?但係點解佢會有我電話既呢,寒喧左幾句之後,佢話佢睇過我網頁,我即時打個突,然後佢話知我病,下...想瞞都無得瞞喇,唯有大方承認嚕,而且有病根本唔係一個錯,亦唔係咩野唔見得人既事,之後幾日我地都有傾過電話,我就梗係尼響個被竇入面傾喇,搞到人地經過都唔知我做乜響度自言自語,可能以為我燒到傻左,不過有時姑娘黎探熱、量血壓之類,就算傾緊都要暫時停止,而且唔通姑娘同我講野我唔應佢咩,但jimmy仔就顯得有點不耐煩,哈,我都控制唔到架喎,同jimmy熟左,其實佢都幾似一個小朋友,成日都會做出一d令人莫名奇妙既事。

換左藥之後燒開始退喇,精神都好d,媽咪響零食密語買左兩個半透明公仔,入面可以放一d糖果,有日李醫生經過就問我呢兩個野用黎做乜,我就答佢嚕,然後佢就話遲d買糖黎俾我放入去,嘻,李醫生真係好錫我,可能成人病房係我最細,同埋我病得耐喇,過左幾日佢真係買左兩包糖黎,哈,只要想像到一個大醫生去七十一揀糖個樣,真係又好笑又令人心甜。佢成日都會同其他醫生講,我好叻架,因為我電腦叻,仲寫game評咁話喎。見d燒退左,我根係想請假星期六番展翅喇,因為係last一堂,但問題就係星期六晚我朋友又買左胡桃夾子既飛話請我睇,我真係好想好想睇架,我覺得無睇過呢套芭雷舞劇,等於無過過聖旦,而且佢仲係買最貴果隻320飛,屈指一算,我請假要由一點,請到夜晚十點左右喎,但有隻藥係八個鐘打一次,點算呢,唔理喇,不如同李醫生講我要出院喇,咁起碼我果日唔洗咁趕嘛,於是我就響李醫生提出喇,可能佢果日心情唔好喇,我都係第一次俾佢鬧,佢話對我已經人至義盡,總之就唔俾我出院,同埋一定要中間番黎打果一針,我梗係唔敢出聲喇,唯有扁住咀囉,但佢又鬧我「你仲扁咀喎。」,大佬呀...俾人鬧仲可以有咩表情,唔通仲笑笑口咩,佢地左我咪尼埋喊嚕,之後菩薩醫生(因為佢最順得人意,我想點都得)經過,我就叫佢俾我轉口服,唔洗打針,因為打針既話,我就去完展翅要即刻番黎打,再即刻出番去,佢聽我咁講,索性話俾我出院,我咪話李醫生唔俾囉,因為菩薩醫生係under李醫生架嘛,但佢話李醫生交得個病人俾佢,就係佢付責喎,哈,而家又俾出院,梗係開心番喇,點知轉個頭李醫生又番黎,結果梗係無得出院喇,無計喇,唯有果日趕d囉,好過無得去嘛。

其實我咁趕住出院,都係因為我唔想響醫院過聖旦,上年換完骨髓,聖旦、除夕都已經係留響屋企過,我唔想今年要響醫院過。有一晚,有一班醫生、義工一邊唱聖旦歌,一邊慢慢行入病房,果一刻真係好溫暖,雖然就快聖旦,個個都忙,但竟然有一班人唔怕俾人笑走音,走黎令我地開心,太偉大喇。仲有有一朝早,我仲訓緊既時候,K20既妹姐忽然響我耳仔邊講「你估下我係邊個?」,哈,我又好醒訓喎,迷迷糊糊咁答佢「你係妹姐...」,嘻,我梗係乘機偷襲喇,妹姐塊面好滑架,嘻,佢又襲擊番我,哈,好開心呀,佢特登走黎探我。仲有以前響K20做既病房助理呀明,調左去B2,佢有時又會黎探我,吹下水咁嚕,佢成日扮我喊住果個樣講「我要出院呀...」,嘻,真係唔知好嬲來好笑。以前響K20做既男護士呀強,咁橋又係響A2做,我同佢有玩icq架,所以特別熟,我響醫院成日訓覺,我仲記得以前有一朝,佢入到黎我房見我仲係訓緊,就細細聲咁講左句「睡魔!」,哈,又俾我聽到喎,我地就係咁不打不相識喇。因為呢個係男病房,所以特別多男護士同男病房助理,有d係粗粗魯魯架,不過有d又幾好,好似貌似希希既病房助理喇,同埋另外一個肥肥地既病房助理,有日我響廁所沖完涼,臨出去先發現扣錯鈕,諗住出去張床度先扣番好,點知...果個肥肥既病房助理成日行黎行去,望住佢我唯有好尷尬咁笑喇,嘿嘿...有一晚希希同我量血壓喎,佢第一次同我講野咋,佢係講「小姐,量血壓呀。」,嘻,原來係我羊小姐......佢同隔離果個呀婆量血壓既時候,都係講「小姐,量血壓呀。」,滴汗。仲有一個"four暈屎"姑娘,第一次見佢,佢好大聲咁同隔離個病人講野呀,死喇...惡死姑娘呀,之後佢睇我d牌板時,我見到佢有個大藥丸公仔心口針,咪撩下佢講野嚕,「姑娘,你個大藥丸心口針嚇死人喇。」,嘻,之後就發現"four暈屎"姑娘其實係非常好傾,仲對病人好好架,佢同呀婆大聲講野,係因為呀婆撞聾咋。有朝早"four暈屎"姑娘仲拎左一大包響迪士尼買番黎既糖糖,哇呢,開心死,嘻嘻。真係幸福呀,去到邊度都有姑娘錫。

終於到左星期六喇,但放假前要輸左血小板先,每次輸血小板,我都要打好鬼眼訓既防敏感針,但今次可能興奮得滯,所以無訓到,搞到個人wingwing下咁。今次無叫呀哥黎車我呀,因為響紅隧塞得太勁喇,索性撘的士落去中環,再撘小輪過去尖咀,媽咪就送到我去天星碼頭嚕,因為佢要番工嘛,我一個人拾下拾下咁上左船,打俾sammy,點知佢仲未到尖咀喎,咁我就約佢響文化中心等喇,死喇,我好似飲左迷暈黨d迷藥咁,飄下飄下,飄左去文化中心,真係好唔掂,開始眼花花,唔理得咁多喇,學d呀伯坐樓梯喇,坐低當堂舒服晒,起碼無咁暈喇,sammy終於到左喇,但佢又話要去廁所,想叫佢去到課室先去,因為我唔係好企得,但佢又話好急,我唯有一個人響男廁門口等佢喇。

行去課室果段路,真係好鬼辛苦,就算見到平時傾開電話既jimmy仔,都無心機打招呼,因為實在太暈,一入到去,我見到呀dick已經到左,我就即刻衝過去坐響佢隔離,自己人嘛,呼...舒服晒。之後上堂都仲係好似遊緊雲咁,一直都唔出聲,搞到俾人話我唔投入、怕醜,撞鬼嚕,第一次俾人咁講。我地組成十個人,要搵一個人出去講野,咪用「何媽」黎揀人囉,點知...得我一個出黑,死喇,淨係講三句野,但我記黎記去都記唔到,到我出去果時,我拎住個咪,疆硬左咁,淨係識得笑,最衰d男仔又響度嗌「咩姐」,搞到我好鬼瘀,好彩我果組有個女仔走左出黎幫我講,呼...

落堂之後d同學話去唱k,我都好想去坐下呀,不過我要趕番醫院打針,唯有又即刻撘小輪過番中環,然後呀哥響中環車我上瑪麗,好趕呀好趕呀,一番到黎就催姑娘同我打針,打完我又上番呀哥架車,叫佢車我出尖咀,我約左呀劍七點三響文化中心等,但我又想去搵班同學,去到尖咀時間已經係六點九,我匆匆咁去到k房,真係椅都未坐暖就閃嚕,之後呀哥就車我過去文化中心,好彩,無遲到,好緊張呀,第一次睇咁貴飛,好正呀,d舞台效果做得好好,好精彩、好靚、好真,d音樂演奏得好好,梗係喇,葉詠思做指揮喎,臨尾仲玩野,謝幕左幾次,玩死葉詠思,嘿嘿,而我地就拍手掌拍到手軟。

完左之後門口有精品賣呀,我同呀劍都買左一個細細個既胡桃夾子公仔,嘻,好得意呀,個口可以郁架。媽咪響大堂等我地,因為要接我番醫院嘛,咁我地一行三人就去左大家樂醫肚先,咁橋我班同學又行到黎附近喎,所以順便探下我,食完飯我又想同班同學仔聚一聚,所以呀劍就同媽咪傾住計先,我就去搵班同學。點知...當我剛剛出現時,呀明又無端端唔知響邊彈出黎喎,哈哈,佢地咪話我地兩個係一齊囉,今次真係水洗都唔清呀,哈,其實呀明係約左朋友響大家樂食野,咁橋之嘛。之後我同班同學仔就棟左響星光行果度吹風,佢地又諗唔到去邊,棟左半粒鐘左右,佢地話去文化中心傾計喎,雖然有兩個女仔,但果兩個女仔都唔理我,搞到我一條友跟住佢地行,勁尷尬,所以索性走嚕,搵番媽咪之後就勞煩爸爸車我地番醫院,哇...番到醫院差唔多十二點喇,媽咪陪我沖埋涼都成點嚕,我就玩得開心,辛苦晒媽咪嚕。

前面笑緊<---->呀 咩 昔 日 發 傻<---->開心繼續笑