三 月 十 三 日 至 十 七 日
能安慰自己的人 比較容易快樂
無左個email,即時無晒心機,因為我有電腦至今,主要都係用呢個email,好多account password既信都響晒入面,仲有一d舊朋友既信喇,呀德寄俾我六十幾封既e-mail喇,同 埋一班展翅朋友contact 我,都係會寄去呢度,唉....死喇....最衰都係貞子,寄咁多毒 黎毒死我個e-mail,唉....不過唔死都死左,貓死不能復生,唯有睇開d申請過第二個 e-mail account,解決左當前急務先喇。唯有安慰自己,朋友一日響度,果d信都唔係咁難以彌補。

之後幾日我偶然都會試下登入舊account,但係每次都失望而回。以前就算個account爆晒 ,朋友寄俾我既每一封信,我依然係唔捨得delet ,但今次遍遍一次過都遺失了。有日, 我忽然想起,我寄給博益篇輯那封信,為什麼一直得不到回覆,才醒起「哎呀,我個e-mail 無左喎,咁....就算佢覆我,我都收唔到喇。」唉....算喇....呢d野都係講緣份既,唔 係我既就唔係我既,不過始終都有d唔開心,覺得好唔扺。本來都諗住認命架喇,然後有 日個朋友send左個hotmail 既網俾我,我就依照上面既方法,試下e-mail去hotmail ,請 佢幫我開番個account ,其實祈望都唔大架,因為我只係一個小小小客戶,人地又點會理 我喎,不過做左先算,起碼我又盡過力。hotmail 寄番一封信俾我,叫我答番晒申請時所 填既資料,咁佢就俾番個密碼我喇,哇....我唔係唔記得密碼喎....我係開唔到個account 咋喎....是但喇,填左先算,不過果時因為係仲未識用電腦,所以全部都係肥基同我填, 結果佢話我資料不付合,唔肯俾碼我。之後每一日我都寄一次信去,話俾佢聽我既情況 ,然後佢又回覆我每一封,唔知幾多封書信之後,可能真係嫌我太煩喇,終於肯俾一個新 既密碼我登入,嗚~~~~我開心到暈呀,不過開番個account 之後,發現有幾封信俾人開過 ....希望我個account 無俾人hack過喇....

上次去舅父屋企,佢話借部建身單車我玩呀,嘻嘻,好野。哥哥幫我響舅父度車左番黎, 但係屋企咁細,放響邊呢....唯一有少少空間都係我間房。搬果時都幾煩呀,因為我房個 門又窄,部野又大大舊,結果就放左響窗前面既位置(其實淨係可以放到響窗前),對住個 窗口,果種感覺好似響個天度踩單車咁,個窗望落去有個網球場,又有公園,好正呀~~~~ 擰過去右邊又有得睇電視、聽音樂,左邊又有得玩電腦,撻去後面就係床喇,嘿嘿,好似 一個小小遊樂場咁。初初幾日我都好有mood踩架,次次都踩幾公里先肯停車,新屎坑嘛。 有日我仲好有興致咁,一邊聽gigi既「有時侯」,一邊踩單車,因為佢個mv入面都係踩住 單車架,嘿嘿....

有時候交談變得空洞 沉默卻像溝通

當情人那麼沉重 當朋友反而輕鬆

有時候孤獨可以寂莫 也可以是自由

能安慰自己的人 比較容易快樂....

玩左幾日之後,就開始無左當初既新鮮感,於是....就好少玩喇,嘿嘿....無計喇,時下 青少年係貪新鮮架喇。

三 月 十 八 日
你呀媽無教你架?
唔知點解近黎每朝起身,都係唔多想食野,就算前一晚臨訓前係幾咁肚餓都好,而且我起 身時都成一點幾,再等有胃口時,都已經差唔多三點幾四點,唯有多等兩個鐘,食晚飯先 一次過食喇....麻麻稱之為「單條飯」。其實長久黎講對身体都係唔多好既,所以今日我 起身點都食d野,因為我好怕就咁飲奶,所以就溝埋粟米片一齊食,d粟米片係之前我叫 媽咪買架,不過買左又唔想食....咁好敗家女架喎,好,食就食喇。因為粟米片本身係有 糖架,所以愈食d奶就愈甜,呀....甜到我塊面都變左藍色....頂唔順,食淨左半碗。 近黎我好怕食甜野,維他檸檬茶果d唔在講喇,連維他奶我都聞奶色變。尋日三嬸黎我地 屋企食飯,買左兩包薯片同king size 既能得利糖,食左幾粒之後就覺得好甜喇,要不停 飲茶解甜。換骨髓之前我好鐘意食甜野架,但而家就怕怕喇....

記得我初初整網頁既時侯,對好多野都會r晒頭,感到好無助,但整左網頁都有成兩年, 而家好多野都略知一二喇,所以好多人問我野,我都會全力去幫,因為我曾經都好似佢咁 。但而家我唔太鐘意幫人喇,每一次人地問我野都好有禮貌,然後我會好努力咁去我幫佢 解答,幾唔得閒我都幫佢拍搵,但當我滴著汗、喘住氣跑回來解答他後,他就轉身走了, 連一句「唔該」都無。最初我都會覺得係個別例子,然後每次都繼續努力去幫人,但日子 久了,我開始覺得果d人係覺得我幫佢係應份,我亦開始感到沮喪,可能你會覺得我幫人 唔應該太過著意「回報」,但就算我係你隻狗,我咬住你丟出去既拖鞋回來,都希望你會 摸摸我的頭,讚嘗一下我。

太多人add我,係為左要利用我,所以我寧願佢地唔好add我,如果真心想同我做朋友,我 諗佢唔會介意e-mail俾我既,所以我就偷偷地收起自己的icq no,請那些當我係狗既主人 們放過我吧。

究竟我係應該為我有被人利用既價值而開心,定係為被人利用而傷心。

我幫過好多朋友整logo,幫朋友我倒十分樂意,而且佢地都信任我,喜歡我的東西,先會 叫我幫忙,可以令朋友開心既事,我都樂意做。然後又有一些人會叫我幫忙整logo,其實 我都會好樂意,因為自己又可以多一個學習的機會。

我記得有位not in list 的人,常常問我網頁的問題,我都一一解答,但每次都係一句「 唔該」都無,之後佢又叫我幫佢整logo,我欣然答應,但之後佢就不停地講出自己既要求 ,當然一些簡單的我可以幫佢做到,但佢愈說愈複雜,我知道佢根本腦裡面已經有一個完 美的logo樣子,但我始終唔係佢,點都做唔到架,結果在佢不信任我的情況下,我做左一 個佢唔鐘意,我又唔覺得靚既logo,其實....佢咁多主意,我諗天下間都只有佢會知道點 整。然後佢就好一臉委屈咁,收左我個logo,當然最後佢無用到,都係我意料中事。當我 整完一大批相片logo給朋友時,佢又再次出現,要求我幫佢整一個,佢不停咁講自己想點整點整 ,又要什麼什麼公仔,但其實我根本都無應承過幫佢整,只不過係佢響度不停自言自語, 我坦然告訴佢,因為我之前已經幫佢整左一個,而且佢品味太過高,恕我呢d無乜品味既 人幫唔到佢,然後佢就發我皮四....我樂於助人既一顆心,就係咁俾佢打敗左。

做太多吃力不討好既事,都係浪費大家時間。俾人搵笨得多,學精左,費事俾人響背後笑 我戇居。

其實....重申一次,我無講過我個網係專業幫人整logo囉,如果係俾錢我整既話,我又唔 介意你發我皮四呀,不過既然我係唔收錢幫你,請你都俾番少少教養我睇下,又或者你真 係太信唔過我既品味的話,就自己搵人整喇,多謝合作。



 


之前睇左未<---->呀咩昔日發傻<---->跟住又點呢


© 呀咩吉場 http://meredith.com.hk