----星月神話----6----

科雲 FallWiND

TO呀咩:

黎左咁多次都無留過言,好對唔住呀。其實因為懶,又因為諗唔到有乜同你講所以咪等到而家囉

睇過你果篇「這又關你事嗎」,令我知道關懷其他人有好多方式。或者因為咁,所以我唔敢留言卦,我知自己唔識講野;唔係驚畀你寸,只係驚自己── 一個偶然睇到你網站既普通過路人,會講錯野。令你諗起一D你唔想諗起既事。

我知你係個好堅強既人,唔會咁易畀人HURT到,或者反而係我係個無膽既人黎卦,等到而家先肯講我一直想講既野。

每次黎到,睇到你既日記,你D笑得咁燦爛既相;真係令我好佩服你既堅強,同好羡慕你有一班咁好既朋友。堅強呢樣野,唔係話要做到就即刻做得到;同樣,開朗既人生都一樣

黎到分享到你既生活,令我不其然都覺得開心放鬆左。(尤其是見到你成日做D古靈精怪既動作 :P)肯公開自己既相片,生活,甚至身體情況,其實需要唔少既勇氣,但呀咩你就偏偏畀到勇氣畀所有睇過你個站既朋友。你無刻意宣揚D乜野熱愛生命既信息,但你既每隻字,每個笑容,都畀我地知道何謂活得有意義,其實你真係好偉大我份人最怕講肉麻野,但我認為而家唔講出黎,仲等幾時?

O係呢個越黎越普遍既個人網站世界中,大家既個人網站都越黎越靚,個個都追求住一個完美既網站外觀;但「溫馨感覺」呢樣野,唔好話買少見少,直情係越黎越難搵。一個地方,去到會令你覺得舒服,有親切感,係好難得架。呀咩你既努力無白費架,睇下每日既人流,就知道有幾多人渴求住你畀到佢地既溫暖感覺。雖然你而家係離我地遠左一D,但我地仍然唔會就此忘記吉場,因為你帶畀我地既精神並唔會就咁流失。(越黎越肉麻TIM…… :P)

已經唔想提起果D為左少少事而自殺既人,唔想話咩「佢地應該學習其他人既堅強」。因為每個人既人生係點,係由佢自己選擇既。呀咩你選擇樂觀面對,佢地就選擇自以為最唔使煩既做法;而且點選擇,相信唔使其他人教卦。

亦都唔想講「點解個天會對呀咩你咁唔公平?」因為個天要點對自己,我地根本無得揀。咁諗咪盞搞到自己更加失落。雖然我唔知呀咩你係咪真係睇化,但既然你已經選擇左開心咁去過人生,我當然會支持認同你既做法…(而家先講可能遲左D,但我仍然想話你知我呢個諗法!)

當一個唔識自己既人係朋友,好似好傻。我都好希望可以同呀咩你做朋友,但我始終未必會承認一個唔識自己既人係朋友,呀咩對唔住。咁我同你既關係不如就係「支持者」同「被支持者」啦!好唔好?無論呀咩你O係邊度,O係幾遠,我都會一直支持你。我都知有好多好多既人一直都支持住你,但多我一個唔會太多卦:P

其實我都諗過用D咁求其既廣東話寫呢篇野,係咪太過輕佻同唔尊重。但我覺得同人傾計,唔通要之乎者也咩?咁就唔係傾計啦!如果我太長氣,又或者講錯D乜,希望你唔好介意啦。

在此,祝呀咩你快樂,永遠永遠咁快樂。

 

一個永遠支持你既人 FaLLWiND科雲上

二00三年一月一日

《back》