星月童話---21---

急救員Lehto

太倦了…呵呵….. 巴士上,不知不覺地閉上滿佈紅根架雙眼,開始進入周公時代。正當與周公"打得火熱之制,電視播出一種令人剌耳架聲音,將一個剛剛工作了一整天架廉價勞工改變了。這個廉價勞工便努力地張開雙眼,看看發生乜事。電視只播出五大個字---"網上情未了"。心想,又是情侶架肉麻說話啦 ! 於是看看那個厚面皮會講出什麼話來,鏡頭一轉,只看見一個身穿紫色病人服架女仔躺在床邊,向探望佢架人揮手。跟住便知道那個女仔叫"亞咩",心想"亞咩"那麼得意的名字。於是便吸引了我架注意。嘻.....嘻......

放工後,知道吉場地址之後,便八八掛掛地進來探討棎討。但一係唔發市,一發就發三年!一個快要死架青年,能夠全神貫注地用0左三個鐘頭,將吉場睇一次,太感人啦! 心想只有電影先可能發生架事,點會實實在在咁發生0左係我眼前,仲要發生係一個咁可愛架女仔身上。難道神真係咁唔公平?

但又令我諗返起聖經一段經文" (傳道書3:1-10) 『凡事都有定期,天下萬務都有定時。生有時,死有時;栽種有時,拔出所栽種的也有時;殺戮有時,醫治有時;拆毀有時,建造有時;哭有時,笑有時;哀慟有時,跳舞有時;拋擲石頭有時,堆聚石頭有時;懷抱有時,不懷抱有時;尋找有時,失落有時;保守有時,捨棄有時;撕裂有時,縫補有時;靜默有時,言語有時;喜愛有時,恨惡有時;爭戰有時,和好有時。這樣看來,作事的人在他的勞碌上有甚麼益處呢?我見神叫世人勞苦,使他們在其中受經練。』

手指一算,上0左吉場不知不覺已經有三個月啦!每次睇吉場內容都有唔同架感覺,唔開心睇個陣時,會感得自己都好幸福呀,百物無所缺;當自己好開心架陣時,又會感受到咩咩個陣樂觀架心情。有時會諗咩咩如果冇病架話,佢會係一個點樣架女仔?佢會唔會真係咁堅強?真人會唔會更加鬼馬 ? 但可以肯定架,佢係一個唔會輕易放棄架一個女孩。


 

亞咩呀...妳知唔知道妳個靚靚吉場對我真係有好大架改變... 未上吉場之前,我係一個冇乜方向架人,可能係自己剛剛出 黎做野掛,加上自己份工又唔係自己好想做個隻,但係,係而家架市道...冇計啦!當自己係一個唔願意留下架地方,但又無法離開架時候,真係有點兒那個架。但係,當我上黎吉場,我發覺妳真係一個好聰明架女仔,妳智商一定唔止得九,一定係好高呀。當我睇到妳同妳老死架文章,真係令我打0左個"突"!因為,妳地段段文章都令我有反思架時候。有時,人真係唔知乜野叫做珍惜,佢地只會覺得每樣野都係我應份得到架!你唔比我,就係你欠我架!
但係妳架見証,令我真真正正去諗,什麼是珍惜。當自己有份工,係唔係真係咁慘呢?我只不過係做緊一份自己唔多鐘意架工,但真係好過,有d人想做都搵唔到,我開始學會珍惜!有次,自己膽粗粗去探羊媽,同佢傾計,羊媽都會講返妳架野比我知,當我留意羊媽架眼神 (因為個陣時.....大家都要帶口罩...所以咪睇唔到個靚樣) 真係比我有好深架感覺,眼神帶點憂傷和興奮!
 


 

羊媽,妳同亞咩又比我見証到一樣野呀!就係"Never Give Up "。 我知道而個係唔係神比我架經歷,真係多謝神!因為,而個經歷太大啦!我學會了堅持,學會了愛身邊架人,不論自己架家人、女友、死黨、教會架弟兄姊妹同埋自己唔多鐘意架人,我都學會珍惜,又學懂了關心。
最後,想講一句......多謝神、咩咩、羊媽媽、羊爸爸,當然仲有羊哥哥呢!因為,羊家所發生架事,真係令好多人有所改變,有所得著。咩咩,願妳在天上能真真正正得到安息同解脫!

                                                  ~~~ 急救員Lehto ~~~3-7-03