閃靈--2

羊媽媽的心聲

      BB最可愛o既地方,就係一見人就笑,咩咩就係咁,甚至係俾人攪醒,佢都係笑左先。

佢呢個人凡事講原則、講公平,知慳識儉(亦可以講係斤斤計較),重諾言,當然佢亦會要求你都係咁樣對待佢。

對朋友:情與義….值千金….刀山去地獄去亦無憾………………..o係佢讀中五時,開始學做第一個網頁"凱西的烏托邦"一般少女心聲。 

中五考結業試時拍拖,會考就鬧失戀,呢d都係佢考唔到好成績,冇得升中六既原因。少女o既荳芽夢,多數都係咁收場。 

       但失戀卻令佢收拾心情,報讀大一設計書院,閒時就去"肯德基"做兼職, 後來發覺設計是她的至愛,兼職都唔做,再讀埋香港設計書院,參加展翅計劃,民安隊受訓,都唔知佢d 時間點分配,但就知道呢段時間係佢最開心、最充實的日子。在我地眼中,佢唔似時下一般女仔咁食煙、飲酒、浦d、落bar同講粗口,佢都冇呢d壞習慣,佢o既人生係好積極,好正面,所以我地都好信任佢,但佢o個d斤斤計較,太講原則o既性格,就會得 罪好多人都唔知。

       患病令一個十七歲0既少女改變一切,教授講佢知係白血病,佢都若無其事,但講話唔可以返學佢就喊到收唔到聲;化療所帶來o既痛苦,戀人o既離棄,都令佢情緒低落,吉場開張就是她失戀企返起身的日子,佢寄情於網頁的製作,不停的嘗試、改進,這裡變成佢o既內心世界。

       第一次o既復發,有被形容為與哥哥撈亂骨頭o既全敏合骨髓,但換骨髓個多月的辛苦,是令你不敢回頭再望的。充滿希望的過了三個月,癌細胞佔了血液8%,立刻再落骨髓o既加強劑-血幹細胞,但一個月後o既骨髓佈告,癌細胞上升到五十幾,唯一可以做就係再落多次血幹細胞,而今次是什麼抗排斥葯都唔要,希望有排斥就可將癌細胞打低,當然是天不從人願,哥哥同佢就係撈亂骨頭嘛,點會有排斥。醫生又提議搵外人骨髓,但呀咩拒絕左,一來唔想再入骨髓房,二來排斥除左好辛苦外一樣會死人的,咁咪好唔抵,咁辛苦都要死,所以佢揀左條開開心心活下去的路,當然呢條係掘頭路。 

        我地尊重佢o既決定,陪佢走埋呢段路,再將以後幾十年o既感情,濃縮o係呢段時間俾晒佢,令佢開心之餘,我地亦唔會事後有所遺憾。最滿意係全家一心,個個都沒有怨言。

         跟住黎 o既日子,白血球唔停咁升,佢係代表o左癌細胞 o既活躍程度,我地正常o既白血球係 4 ~11 度,佢最高試過去到 227 度,就係今年一月中的一次,o個次係我第一次簽危險時唔再急救同意書,落o左化療之後,癌細胞暫時被驅散,佢才得以出院;但進進出出, o係醫院 o既時間仲多過屋企,所以佢好珍惜可以自由活動 o既時間,記得有一次佢約 o左一個朋友o係尖沙咀見,但被放飛機,對方仲話你大把人約,點會剩係約我一個啦,呢次係佢最憤怒 o既一次。

        o係呢段時間,家人、朋友同電腦就係佢o既精神支柱,冇左你地,佢o既人生就冇咁多姿多彩。

           到最後一次入院,發燒照肺,發覺個肺花花地,用o左十日貴貴黃葯水都冇效,先知道唔係有菌而係癌細胞入o左肺(因血小板低同咩唔俾抽組織去驗 ),由醫生講話佢唔得喇,佢都支持 o左十幾日,呢 d 都係賺番黎架。


         記得佢曾經問我:
我而家個網頁有咁多人睇,如果我無病咪會做得更加好或者係做其他事都會咁成功。 我個答案:未必!如果唔係有病,你都唔知去左邊,點會放咁多時間、同心機 o係部電腦度,你可能係o個d 晚晚浦D落bar o既wet妹,而唔係呀咩嚕。佢諗左一陣:係喎!

       其實上天係好公平,佢取走你一樣野,就會俾番另一樣野你,得失睇你用乜野態度去面對,珍惜眼前人同身邊 o既一切,要用每一角度去欣賞同讚美,咁先不枉此生嘛。


              係度我多謝羊爸爸一路 o既支持,如果冇佢開解,我同咩咩都唔可以咁輕鬆去面對,冇佢 o既支持,可能我已精神崩潰,多謝你!

[BACK]