閃靈----12

 Dick  (last boy friend)

         李棋捷: 咩咩最後一個男朋友,卻因為同屋企個工人同名,而被逼改名叫棋棋;o係換骨髓期間,佢一路陪住咩咩,令佢不再孤單無助;但到了後期,咩咩知道自己時日無多時,就決定不再見他,讓時間可以沖淡生離死別苦 ~~~~~~~~~~~

   咩咩,妳有冇掛住我呀?妳梗係冇啦!妳成日都話唔掛住我,淨係掛住Sony貓、阿高同希希架啦。
見親妳傾電話都話好掛住人,就係唔同我講!>_<

      我同妳ICQ,用既第一個表情符號係 T_T,諗起都覺得自己好無知,以為妳全心隱瞞自己既病,
跟住將妳網頁睇左八成(而家都仲係得咁多 @_@),先開始明白妳。
開始同妳ICQ時,我一on-line妳就同我講野,之仲有問我係咪鍾意男人(卒之我用行動證明我鍾意女仔)。
當初好奇怪點解妳強烈反對我地做兄弟/姊妹,原來妳唔想我地有親戚關係。
我真係蠢,如果我果時明白妳既心意,我就唔駛等到果日先有勇氣去作出表示。
 

 記得我仲放緊暑假,每日都去妳屋企,妳唔當面對我講,留Offline Message俾我,話如果妳陪唔到我就搵其他人陪我,妳話我一定可以搵到一個比妳更好既女仔(嚇我一跳,以為妳唔要我呀)……嘻~跟住妳又成日話淨係妳先會鍾意我。我諗淨係得妳咁傻,愛上一個傻瓜。
      

   其實我都好自私,我最開心既日子係妳換骨髓,同之後妳被禁出街既日子。我可以照顧妳又可以陪住妳。 我寧願妳日日都唔出得街,無論我放學、放假、測驗定考試,妳都可以在我身邊。
一齊睇VCD,妳打日記我溫書,妳久唔久入黎同我傾偈,或者幫我將我果杯冷冰冰既茶添上溫暖。
而換骨髓果時我就日日同妳玩電腦同View Cam,幫妳推果棵樹……不知幾多人羨慕我可以照顧妳呀(哈哈哈!!!)

       自從伯母俾妳出街之後,我知妳仍然重視我,妳知我唔鍾意女仔化妝,所以妳開始出街化妝或者陪妳買化妝品時,妳都解釋俾我知唔想面無人色。不過妳已經冇乜時間陪我,選擇陪朋友家人。喱幾個月既時間裡面,我久唔久就失眠,我唔敢話俾妳知,因為妳已經好忙嚕。果日本來同伯母講好黎探妳,不過上午十一點幾伯母就打電話黎,叫我唔駛黎……可能成日失眠亂諗野、幻想、假設,到真係發生既時候,心情好平靜,可能所有眼淚都已經預先流出。 但係當我經過同妳一齊笑過既地方,或者聽到見到關於妳既野  (咩、Sony貓、Qoo、太古城UNY、遙遠的她、快碼、觀塘、瑪麗……血癌),又好似心有忐忑,有時都鼻子一酸。
      

或者妳已經成為我既守護神,守護住我同妳喜愛既人(妳咁多親朋戚友,咪好忙?)……哈!
咁不如成立一個教,拜妳既,我地只要合埋眼同妳講野,妳就聽到……嘻!可能笨家村會將呢個教成為村教添!!(開始發癲添,冷靜!!)


         由妳決定唔換外人骨髓開始,我一直等待奇蹟會降臨,祈望有一日血癌會無端消失,但現實唔係小說,奇蹟似乎係一種遙不可及既事。我從來冇主動同妳講過妳行緊入〝掘頭路〞,因為我唔想妳喊,我跟住又喊埋一份。
 

妳話過要嫁俾我架,不過我地如果有來生既話……約定妳 !


        我地識左差唔多兩年嚕,但係差唔多兩年間,發生好多事︰由我剛剛入讀文憑,到我考完畢業試;由妳病變, 到收到伯母既惡耗;由只認識妳一個,到認識妳周邊既親朋戚友;由不甚了解,到擁有彼此間先知道既秘密。 一切都好似電影橋段咁,不過我既〝電影〞未完結,只怕太多既回想會令人被時代淘汰……偶爾一些回憶會被勾起, 但心情始終會收拾起來,面對每一個明天。


p.s.我已經慣左唔用香港字嚕,妳話驚有其它人冇裝〝香港字集〞丫嘛。妳係一個好傻既傻瓜,

傻瓜,傻瓜,傻瓜………

就在這一天,我認識了妳。


妳話妳最愛呢幅合照,我都好鐘意!

 

 呢間就係咩咩2000年11月第一日入住 的骨髓房::::::睇下::::::不過....眼都@_@

 

《BACK》