我係咩料

 ***記得睇到落底喎...否則你就唔知呢個網背後的故事喇 ***

名字 阿咩(因為英文名meredith有個"咩"音,所以索性叫呀咩)
真名 吳廣德
芳齡 真實年齡10+智商9
牛一 十月十五日
巢穴 青山醫院、金茂坪猛鬼戲院
現職 原本係讀兩間切雞的訓覺組長,上年三月起痴左線,入左青山。
艾都 楊千fa,陳曉東,Backstreet Boys
外觀 矮,瘦,唔笑果時好正經,一笑先知原來係白痴婆一個。
內觀 喜歡佔小便宜,黑心,邪惡,講野唔行經大腦,太易相信別人。
性格 好易喊,但又好易笑,好聽就叫大情大性,唔好聽就係情緒化。太過貪玩,就算唔舒服都會堅持死出去玩。
死穴 傾電話時另一邊完全無聲、聽到cut線聲、打針、痛、鬧人、俾人鬧、聽到"溫柔"二字。
喜歡作者 張小嫻,梁望峰
喜歡歌仔 告訴我,逃避你,最後的歌。
喜歡飲食 美心的果撻,廟街公廁五蚊炸大腸,街頭格仔餅,道地綠茶,剛炸起的薯條
喜歡顏色 粉紅色,粉藍色。
喜歡公仔 sony貓貓,九巴仔,凱西,熊仔。
喜歡蝦米 塗鴉,溝仔,溝女,溝bb,雪糕溝可樂,成日玩,成日笑,家中收藏的三十多隻玻璃介子,見到好多又得意又平既公仔可以買晒番屋企。
討厭蝦米 不停被問及病情,迫我信耶穌,響icq問我「what a u doing」,白痴,咪上梗網囉。
最難忘事 中五有人跳樓,仲跳正係一米近,搞到我成身都係血血、肉肉同腦槳。
喜歡的人 屋企人、nathya、笨德、呀諾、susuky、六月、bee狗狗、呀龍、呀基、呀如。(排名不分先後)
烏托邦 西灣、鹹田、石澳、城門水塘、大譚郊野公園。
期望 當然係身體健康,快d可以繼續番學,第時要爸爸、媽咪、麻麻享福,但又好似遠左d,或者可能係同鐘意既人去西灣,一次就夠。
威水史
  • internet magazine訪問吉場
  • sina.com介紹呀咩吉場
  • 突破uzone訪問 網上版---2002-5
  • 突破roadshow"呀咩吉場"---2002-5-23  (巴士版) 
  • 理想對像 一定要大口,陽光檸檬茶feel,短髮(最好短過我喇),正經時可以好正經,搞笑時可以好玩得,係我欣賞既人,如果有架綿羊仔的話就更完美喇。
    口頭隻蟬 "好驚喎","唉~~","好悶呀","好掛住你呀!"
    生網工具
  • 網頁----notepad,因為唔識用其他software
  • 動畫----GIFAnimator
  • 歌仔----mp3轉wav用MP3 Decoder,wav轉rm用RealProducer
  • 畫公仔----flash
  • 相片整理----photoimpact6
  • 呀咩金句 好多人覺得自己好慘,所以就響不幸中生活。而我就自以為好開心,所以就好幸福咁活著。
    二奶網頁 凱西的烏托邦
    我有咩講 唔好話我堅強,其實我好軟弱架咋,每次辛苦我都會喊,我去化療唔係因為我堅強,係我怕死。唔好話我好勁,有血癌唔係我揀架,我寧願唔勁,做個普普通通既人。
       
    羊媽有咩講 咩咩已經o係2002年6月16日離開o左呢個世界,雖然佢係走o左,但都希望你 地會時時黎坐下。 以後這裡就由我打理,但自幼家貧書少讀,所以希望你地留言,請多用中文,唔駛我查字典呢!
    咩咩新住址 將軍澳墳場靈灰閣,第一灰樓,南翼六樓350 號 (可由油塘地鐵站撘的士上,在辦事處落車行五分鐘,可慳一半錢)
    那裡是開放式,你地可以隨時探訪,但記住要下午四點前~如果你想近距離同佢傾計,就要帶埋膠布或矮仔,坐低慢慢傾喇~~
    咩呀 所有"咩料"粉紅色字是咩咩原作,藍色字則是羊媽媽後加,可選擇性收看。


    BaCk